Obóz piłkarski Margonin - zima 2018 - podsumowanie

Obóz Margonin dzień 1 !!!

Dziś rozpoczęliśmy nasze zgrupowanie w Margoninie. Po przyjeździe i zakwaterowaniu udaliśmy się na obiad, a po nim krótka sjesta no i oczywiście od godziny 14.00 mecze sparingowe, w których zmierzylismy się z zespołami Gol Wągrowiec, Ostrovia Ostrów Wlkp. i Akademia Krecika, cenne doświadczenie dla naszych małych piłkarzy!

Obecnie adepci mają czas wolny, który zawsze spędzają w hali na doskonaleniu swoich umiejętności. O 22.00 rozpoczniemy ciszę nocną.

Obóz Margonin dzień 2 !!!

Drugi dzień na zgrupowaniu to praca na poprawą umiejętności technicznych, dziś odbyliśmy trzy jednostki treningowe o 10.30, 15.30 i 19.00 (dla chętnych) po ostatnich zajęciach przyszedł czas na odpoczynek w swoich łóżkach, o 22.00 nastąpi cisza nocna i po tak intensywnym dniu pewnie większość piłkarzy już będzie smacznie spała, żeby ładować akumulatory na wtorkowy dzień, w którym także czeka ich dużo pracy!!

Obóz Margonin dzień 3 !!!

W trzecim dniu zgrupowania daliśmy naszym piłkarzom trochę odpocząć po porannych zajęciach i po posiłku udaliśmy się na godzinny spacer po plaży, a po powrocie rozpoczęliśmy turniej piłkarzyków, najlepsi okazali się:

Roczniki 2005/6:
1-W.Mazur
2-C.Grzegorek
3-W.Nowaczyk
Dziś cisza nocna nastąpi o 22.30 ponieważ od 20.45 adepci oglądają mecz Ligi Mistrzów !

Obóz Margonin dzień 4 !!!

Kolejny już dzień ciężkiej pracy za nami, odbylismy dwa treningi poranny i popołudniowy oraz każdy adept miał sprawdzian umiejętności technicznych, w którym najlepsi okazali się:
Roczniki 2005/6:
Roczniki 2009/10
1-W.Nowaczyk
2-C.Grzegorek

Zaraz po kolacji udaliśmy się na pobliskie lodowisko, a już zaraz kolejny dzień z Liga Mistrzów, dlatego znowu cisza nocna nastąpi o 22.30.

Obóz Margonin dzień 5 !!!

Poranny trening, spacer, sparingi z Ostrovia Ostrów Wlkp i Akademią Krecika oraz test wiedzy o piłce nożnej tak w skrócie wyglądał przedostatni dzień naszego zgrupowania w Margoninie, test był przeprowadzony w parach, a najlepsi okazali się:

M.Małek i I.Borowicz, którzy po dogrywce pokonali W.Gruszkę i W.Dębickiego

Dziś już ostatnia noc przed nami jutro jeszcze poranne zajęcia i powrót do domów.

Obóz Margonin dzień 6 !!!

Nadszedł ostatni dzień zgrupowania, od rana rozegrane zostały sparingi, a zaraz po nich adepci zaczęli pakować walizki i udali się w podróż do swoich domów, obóz przebiegł według planu i najważniejsze, że obyło się bez kontuzji. Kolejne zgrupowania już we wakacje letnie planowane jest w dwóch terminach w czerwcu i lipcu.